Platobne podmienky

1. Ceny uvedené v našom cenníku sú platné odo dňa jeho zverejnenia a strácajú platnosť dňom vydania nového cenníka.

2. Všetky ceny výrobkov sú uvedené s DPH.

3. Tovar bude odovzdaný kupujúcemu po zaplatení objednávky v hotovosti priamo v predajni NYNA HR, resp. bude odoslaný formou dobierky poštou prípadne kuriérom. Po predchádzajúcej dohode je možný odber na faktúru. V takomto prípade bude tovar odoslaný zákazníkovi po uhradení faktúry na účet predávajúceho.

4. Pri zasielaní tovaru na dobierku bude objednaný tovar odoslaný na adresu uvedenú kupujúcim a ten ju zaplatí kuriérovi pri jeho prevzatí.

5. Tovar zasielaný prostredníctvom kuriérskej služby, bude kupujúcemu doručený (počas pracovných dní) do 24 hodín od odoslania a k cene tovaru mu bude pripočítaný poplatok kuriérskej služby. Kuriér tovar doručí priamo k Vám, na adresu, ktorú uvediete v objednávke.  V prípade nadrozmerných zásielok nad 15kg je poplatok dojednaný individuálne telefonicky s kupujúcim. Tovar zasielaný prostredníctvom Slovenskej pošty a.s., bude posielaný 1.triedou a k cene tovaru bude pripočítaný poplatok za poštovné.

6. V prípade nevyzdvihnutia zásielky si vyhradzuje firma NYNA HR, s.r.o. právo vyúčtovať zákazníkovi obojstranné poštovné a prepravné náklady na zásielku v plnej výške podľa cenníka doručovateľskej služby.

7. Spolu s tovarom je kupujúcemu doručený dodací list  a účtenka z fiškálnej pokladne, ktorá slúži zároveň aj ako záručný list.